Aktualizace 23.7.2021

Osoba se zájmem o očkování v očkovacím centru se nejprve zaregistruje v centrálním rezervačním systému (krok 1). Registrace je otevřena všem osobám od 12 let věku. Registrace probíhá pouze elektronicky. Můžete také využít telefonní linky asistující s registrací k očkování.

Pozor: samoplátci se registrují na jiném portálu - zde

Rychlost odbavení zájemců o očkování je závislá pouze na dodávce vakcín. Naše očkovací centrum žádné vakcíny neskladuje, vše je vyočkováno v řádu desítek hodin. Volné termíny vypisujeme tehdy, pokud máme cca 95% pravděpodobnost, že vakcíny skutečně dorazí, chceme se tak vyhnout komplikovanému přeobjednávání stovek objednaných pacientů, pokud by vakcína nedorazila. 

Informaci o tom, jaká je kapacita očkovacích center, můžete zjistit například zde.

Následně je zájemce o očkování evidován v databázi zájemců o očkování. V okamžiku, kdy preferované očkovací centrum získá dostatek vakcín, vypíše volné termíny a určitý počet evidovaných zájemců o očkování dostane sms zprávu s informací, že jsou volné termíny a může si některý z nich zarezervovat (krok 2). SMS zpráva obsahuje také tzv. PIN 2, který je potřeba při rezervaci termínu zadat. Platnost PINu2 je cca 3 dny (přesná platnost je uvedena v sms zprávě). To ale neznamená, že klient má 3 dny čas, aby se přihlásil. Naopak - rezervaci termínu je potřeba provést co nejdříve, protože neobsazené termíny jsou postupně nabízeny dalším registrovaným osobám (cca po 24 hodinách). Důvodem je snaha naočkovat v co nejkratším čase co nejvíce osob. Pokud zájemce o očkování během 72 hodin platnosti kódu PIN2 termín nezíská, vrací se zpět na čekací listinu. Pokud však dvakrát po sobě zájemce o očkování termín nezíská (buď nechce, nebo nemůže nebo nestihl si termín zarezervovat), tak původní registrace propadá a při trvajícím zájmu je nutné se zaregistrovat znovu (krok 1).

Pozor - rezervaci termínu je potřeba řádně dokončit, což bude potvrzeno sms zprávou a případně emailem. Pokud neobdržíte sms s informací, že máte řádně provedenou rezervaci termínu, tak jste zřejmě rezervaci řádně nedokončili. Osoby, které nejsou řádně objednané, nemohou být naočkované.

Podrobný návod pro registraci i rezervaci naleznete zde a nebo zde.

Registrace a rezervace termínů probíhá prostřednictvím Centrálního rezervačního systému. Nemocnice Strakonice, a.s. ji nespravuje a nemůže nijak ovlivnit.

Pro zrušení termínu očkování využijte odkazy pro zrušení, které máte uvedeny v emailu s potvrzením termínu očkování, případně volejte linku 1221. 

Termín první dávky změnit nelze (můžete jej pouze zrušit - viz výše).

Termín druhé dávky změnit lze pouze výjimečně a pokud je k dispozici vhodný volný termín (např. některou vakcínou se očkuje pouze 1x měsíčně, takže možnosti změny jsou limitované). O změnu požádejte prostřednictvím telefonní linky 1221 (ze zahraničí můžete využít telefonní číslo +420 226 20 1221). 

„Druhou dávku vakcíny Comirnaty je možné nově posunout v rozmezí mezi 34.–42. dnem od prvního termínu,“ vysvětlil ministr Vojtěch s tím, že tak chtějí vyjít vstříc těm, kteří už mají datum pro aplikaci druhé dávky, ale nevyhovuje jim. „Zavolejte na linku 1221, kde vám ho pomohou v rozmezí osmi dnů změnit. Hledáme cesty, jak očkování maximálně zpřístupnit,“ dodal.
zdroj: irozhlas.cz

Zkrácení intervalu pod 34 dní mezi první a druhou dávkou u vakcíny Comirnaty (Pfizer/Biontech) je možné pouze ze závažného zdravotního důvodu po předložení dokladu (chemoterapie, operace apod.). 

Funguje-li státem spravovaný elektronický registr očkovaných, obdržíte certifikát o očkování přímo v Očkovacím centru. V opačném případě si jej můžete v následujících dnech vytisknout na tomto odkazu. Podmínkou je zadané telefonní číslo, což ne všichni očkovaní (zejména ti, kteří byli očkováni na počátku roku 2021) mají. Nepodaří-li se Vám to, kontaktujte nás na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., uveďte prosím jméno, příjmení, číslo pojištěnce a mobilní telefon, případně email. Certifikát Vám může také vytisknout Váš praktický lékař.

Cizinci a děti bez občanského průkazu si mohou certifikát stáhnout po  zadání data narození, emailu a mobilu. 

K novému certifikátu se dostanete také naskenováním QR kódu na původně vydaném certifikátu. 

Stáhnout si můžete také aplikaci Tečka, kde můžete nahrát své certifikáty, u očkování stačí naskenovat QR kód na certifikátu.

Nejčastější dotazy k certifikátům a odpovědi na ně (www.mzcr.cz)

Očkovací místo Nemocnice Strakonice, a.s. se nachází v prostoru Tělocvičny STARZ, Lidická 193, Strakonice (mapa). K dispozici je i bezbariérový přístup, využít můžete v centru připravené invalidní vozíky.

K parkování využijte parkovací plochy pod nemocnicí, parkování po dobu očkování zdarma. Po dobu provozu očkovacího centra je parkoviště vyhrazeno pouze očkovaným osobám, na což dohlíží strážník Městské policie.

Průchod vakcinačním centrem bývá plynulý za podmínky, že klienti dodrží příchod na objednaný čas. Je zcela zbytečné chodit dříve než máte termín, takto "ušetřený" čas pouze strávíte čekáním ve frontě před registrací. Na jeden časový slot je v centrálním rezervačním systému objednáno více lidí, obvykle 20 osob na 15 minut. K dispozici je však několik registračních a očkovacích boxů, proto se nemusíte obávat dlouhého čekání. Na celou návštěvu očkovacího centra (registrace, očkování, 15 minutový odpočinek po očkování) si vyhraďte cca 30 minut Vašeho času.

Provozní doba se odvíjí pouze od zásoby vakcín. Do očkovacího centra chodí pouze objednaní klienti dle daného termínu. V očkovacím centru neprobíhá registrace na očkování - při registraci k očkování, rezervaci termínů či jejich změnách, postupujte dle výše uvedených informací.

Kontakt: ocko @ nemst.cz

Provedli jste registraci a nejste si jistí, zda vše proběhlo v pořádku?

Na stránce https://registrace.mzcr.cz/detail Vám registrační systém umožní provádět správu Vaší registrace. Podle aktuálního stavu (stav registrace, stav ověření osobních údajů, stav rezervace) máte možnost upravit Vámi zadané údaje či Vaši registraci zrušit.

Do správy registrace se zájemce dostane zadáním svého čísla pojištěnce (rodného čísla) a telefonního čísla uvedeného v registraci.

Je to možné, ale ne tak jednoduché, proto prosíme, zkuste se termínu přeočkování přizpůsobit a měňte ho jen v nejnutnějších případech (např. nemoc apod.). Harmonogram očkování je totiž vázán na přísun očkovacích látek a rozdělení jednotlivých dnů pro určité vakcíny či očkování prvních nebo druhých dávek. Obvykle nevíme, kdy a jak budeme třeba za měsíc očkovat. Postupujte podle pokynů pro změnu termínu uvedených na této stránce, tzn. kontaktujte linku 1221.

Mezi registrací a zasláním PINu2 (a tedy rezervací termínů) může uplynout nějaký čas. Je to dáno tím, že režim očkování ovlivňuje několik faktorů:

1) počet vakcín, které máme k dispozici;

2) počet přeočkování, které máme v daném týdnu provést; přeočkování mají přednost před prvními dávkami a musíme na ně počítat s přiděleným objemem vakcín;

3) pokud je Vám 65 let a hlásíte se ve skupině 65+, tak počítejte s tím, že přednost před Vámi mají všichni starší občané a to i ti, kteří se přihlásili až po Vás, včetně osob ze skupin 80+, 70+ atd.! To samé platí i pro skupiny obyvatel, kteří mají v rámci očkování vyšší prioritu (např. klienti a pracovníci sociálních zařízení, zdravotníci, zaměstnanci škol apod.). Vůbec tedy nezáleží na termínu registrace, ale na věku a příslušnosti do určité prioritní skupiny, která má třeba větší rizikové skóre než skupina osob 65+. 

Pokud se tedy například přihlásí Váš známý, který je o rok starší, tak bude mít přednost, i kdyby se přihlásit třeba až 14 dní po Vás.

 

Městský ústav sociálních služeb Strakonice - Domov Lidická
Městský ústav sociálních služeb Strakonice - Domov Rybniční
Kotva při strakonické nemocnici
Dětské centrum Jihočeského kraje
Domov Petra Mačkov
DOZP Osek
Centrum sociální pomoci Vodňany
Oblastní charita - Sousedovice
Alzheimercentrum Loucký Mlýn
Domov pro seniory Blatná
LDN Volyně

Domov Kunšov

DPS Strakonice, DPS Blatná, DPS Vodňany, DPS Bavorov

Go to top